Inapoi

Vara a adus o crestere de 16% a cotei valorice pentru Fabryo Corporation, fata de Iunie-Iulie 2009

Publicat de FABRYO, la

 

Cota de piata valorica a companiei a continuat trendul ascendent, ajungand la 22,7% in iulie 2010, cu un punct procentual peste intervalul aprilie-mai al acestui an


Bucuresti, 6 septembrie 2010 - Conform ultimelor date MEMRB, raportate pentru iunie-iulie 2010, Fabryo Corporation, cel mai mare producator de lacuri si vopsele decorative din Romania, a inregistrat o crestere de 16% a cotei valorice, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Compania a inregistrat cresteri in volum si valoare pe principalele categorii de produse, cea mai dinamica categorie fiind cea a lacurilor - crestere de 58% in volum si 62% in valoare.

Pe vopsele lavabile, cresterea in valoare este de 14%, in timp ce emailurile au inregistrat un avans de 12% in aceasta perioada. Rezultatele obtinute pana in acest moment mentin estimarile companiei, de majorare a cotei valorice la minimum 24%, pana la finalul anului.

"Ultimele date MEMRB indica o crestere fata de aprilie-mai, astfel incat ne mentinem tinta pentru acest an, in ceea ce priveste pozitia de lider, atat in retail, cat si in industrie ", declara Aliz Kosza, Director General Executiv Fabryo Corporation. "Ne consolidam pozitia pe piata de decorative, printr-o crestere constanta, datorata proiectelor inovatoare, investitiilor in reteaua de retail si lansarilor de noi produse, sustinute prin campanii de comunicare derulate pentru marcile Savana si Innenweiss."

Fabryo a dezvoltat in 2009 si in prima jumatate a acestui an un numar mare de produse noi, in mare parte sub marca Savana, dintre care cinci sunt solutii specializate, care aduc beneficii unice pe piata din Romania. Savana este in acest moment marca numarul unu ca notorietate in industria vopselelor decorative, conform studiului Lighthouse Research, realizat in septembrie 2009.

Dupa incheierea principalei campanii a anului - "Savana Culoare" -, de promovare a tendintelor de culoare in redecorare - Fabryo a continuat comunicarea pe culoare, prin campania TV pentru marca Innenweiss si a colorantilor manuali Innencolor, destinati colorarii in sistem a vopselei lavabile de interior Innenweiss. Introducerea sistemului Innencolor si campania de comunicare au ca obiectiv o crestere cu 10% a vanzarilor Innenweiss pana la finalul lui 2010.

Conform cifrei totale de afaceri, Fabryo estimeaza ca detine o cota valorica de 30% din piata totala de produse decorative, inclusiv colormixuri si tencuieli - categorii care nu sunt incluse in monitorizarea MEMRB.


# # #

Despre Fabryo

Fabryo Corporation este cel mai mare producator si lider pe piata de lacuri si vopsele decorative din Romania, cu vanzari realizate exclusiv pe piata locala. Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse si grunduri, comercializate sub marcile Savana, Innenweiss si Rost. Compania detine cea mai mare platforma de productie de vopsele din Europa de Sud-Est, in urma unei investitii de peste 20 milioane de EUR, din 2006, pana in prezent. Actionar unic al Fabryo Corporation este fondul de investitii suedez Oresa Ventures.